Reaaliaikaisen markkinoinnin toimisto, R3AL Helsinki Oy aloittaa toimintansa.

LEHDISTÖTIEDOTE 14.11.2013

Reaaliaikaisen markkinoinnin toimisto, R3AL Helsinki Oy aloittaa toimintansa.

Mediatoimisto Virta Helsinki Oy:n perustajat Mika Häyrinen ja Jaakko Perimaa ovat käynnistäneet uuden reaaliaikaiseen digimarkkinointiin keskittyvän toimiston Adformin maajohtajan tehtävästä R3ALiin siirtyneen Christopher Fernandezin kanssa.

R3AL Helsinki on reaaliaikaiseen digimarkkinointiin erikoistunut Virran sisaryritys, joka saa voimansa datasta, reaaliaikaisesta markkinoinnista sekä asiakasymmärryksestä.
“Toimintamme ydin on ihanan yksinkertainen: missiomme on luoda asiakkaillemme todennettuja tuloksia” kiteyttää R3AL Helsingin toimitusjohtaja Fernandez.

“Big Data” on termi jota käytetään paljon. Todellisuudessa datasta pitäisi pystyä jalostamaan merkityksellistä tietoa joka on hyödynnettävissä mainonnan kohdentamisessa. Meidän data-analyysimme luo valtavasta digitaalisesta informaatiomassasta yksinkertaisen ja suoraviivaisen mallin. Markkinointitoimenpiteiden toteutuksessa hyödynnämme tätä tietoa jonka yhdistämme kehittämämme R3AL Media Platformin avulla tarjolla olevaan mainosinventaarioon.

Teknologiarobotit ja algoritmit eivät pysty kaikkeen, vaan ihminen on edelleenkin keskiössä. Tämän takia R3AL Helsingin tavoitteena on palkata sekä kouluttaa 20 tiedon jalostamiseen erikoistunutta henkilöä vuoteen 2016 mennessä, toteaa Jaakko Perimaa.

“Virta, Kuulas ja R3AL muodostavat ainutlaatuisen asiantuntijayhteisön markkinoinnin tuloksellisuuden varmistamiseksi. Etsimme asiakkaidemme liiketoiminnan kasvun lähteet, autamme tuotekehityksessä sekä valjastamme koko markkinoinnin ekosysteemin tukemaan tätä prosessia – reaaliaikaisesti.” jatkaa R3Alin hallituksen puheenjohtaja Mika Häyrinen.

R3AL Helsinki Oy on reaaliaikamarkkinointiin, datan analysointiin sekä sen äärimmäiseen hyödyntämiseen erikoistunut yhtiö. Yhdessä Suomen nopeiten kasvavan mediatoimisto  Virta Helsingin  sekä tutkimustoimisto Kuulaan kanssa muodostamme ainutlaatuisen yhteisön markkinoinnin tuloksellisuuden varmistamiseksi.

Lisätietoja:

Mika Häyrinen, hallituksen puheenjohtaja, R3AL Helsinki Oy / toimitusjohtaja, Virta Helsinki Oy, 050 3666 433

Christopher Fernandez, toimitusjohtaja, R3AL Helsinki Oy, 044 5934 860

www.realhelsinki.fi