Teknologia ja Työkalut

R3AL Score

R3AL Score on kehittämämme mallinnus digitaalisen markkinoinnin tuloksien analysointiin. Malli analysoi  jopa 96 volyymeihin, laatuun, tehokkuuteen sekä kustannustehokkuuteen liittyvää mittaria ja pisteyttää tarkasteltavan ulottuvuuden variaatiot. Näin asiakkaamme toimenpiteet analysoidaan aina systemaattisesti sekä objektiivisesti.

Yleisöjen hallinta (Audience Management)

Olemme kehittäneet uniikin lähestymisen yleisöjen hallintaan. Tämän avulla asiakkaamme pystyvät aktivoimaan haluamansa segmentin lyhyelläkin varoitusajalla. Segmenttejä ei tarvitse  suunnitella etukäteen vaan riittää että datan keruu teknologiamme on kytkettynä verkkopalveluissa.

Laadunvalvonta (Quality Assurance)

Laadunvalvonta palvelumme analysoi median laatua ostotavasta ja formaatista riippumatta. Palvelusta saadun tiedon avulla varmistat että saat vastinetta mediainvestoinneille.

  • Content monitoring seuraa sisältöjä joiden yhteydessä mainonta näytetään
  • Viewability monitoring seuraa mainonnan näkyvyyttä. Näkyvätkö mainokset käyttäjän ruudulla sekä mikä on näkyvyyden kesto. (Viewability)
  • Fraud monitoring seuraa eri huijausmekanismeja joilla mediaa myyvät tahot tahallisesti tai tahattomasti keräävät mainostuloja väärin perustein. Näitä ovat mm. robotti liikenne (Bot traffic), mainosten kasaaminen tai piilottaminen (ad stacking) sekä käyttäjän identiteetin väärentäminen (identity fraud).